Egészségre szabva ;)

Régen nagyon szerettem a bolognai spagettit, de amikor leszoktam a tésztás ételekről, akkor egy ideig hanyagoltam.. amióta azonban felfedeztem a teljes kiőrlésű tésztákat, azóta újra előkerült a régi kedvenc.

Ezt dobtam most fel egy kicsit:milánói.jpg

  • 1 ek olaj
  • 1 hagyma - apróra vágva
  • 5 gerezd fokhagyma - apróra vágva
  • 1/2 kg darált pulykahús
  • 1 darabolt paradicsom konzerv
  • 10 dkg teljes kiőrlésű spagetti
  • 10 dkg quinoa - miért ne ;) (alapvetően nincs meghatározó íze, viszont tápanyagban gazdag)
  • 1 zöldborsó konzerv - lehet friss is, csak nekem most ez volt itthon

  Fűszerek:

  • 2 kk pirospaprika
  • 1-1 kk oregano, bazsalikom,
  • 1/2 kk őrölt köménymag, bors

A felhevített olajon megdinsztelem a hagymát, majd hozzáadom a fokhagymát, a darálthúst és a fűszereket. 15 percig összefőzöm, majd beleöntöm a paradicsomot is. 5 perc elteltével hozzáadom a spagettit, a quinoát és a borsót, valamint egy kis vizet, hogy a tésztát épp hogy ellepje. 15 percig főzöm őket, majd összekeverem és lefedve állni hagyom még egy kicsit.

Nagyon finom, mindenféle tápanyagot tartalmazó tápláló ebéd! :D

Szerző: feherfalat  2011.12.10. Szólj hozzá!

Címkék: gyors főételek egytálételek hüvelyesek tésztaételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr363452598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása