Zöldborsós-hagymás csicserilepény

Vettem legutóbb csicseriborsó lisztet, de fogalmam sem volt, mit is lehet belőle készíteni. Rákerestem a neten, és jobbnál jobb variációkat találtam, íme az egyik! ;)

A recept:csics.jpg

  • 2 dl csicseriborsóliszt
  • 1 konzerv zöldborsó - villával összetörjük
  • 1 lilahagyma - apróra vágva
  • 3 gerezd fokhagyma - apróra vágva
  • 1/2 citrom leve
  • 1 ek olaj

   Fűszerek:

  • 2 kk szárított petrezselyem, szárított metélőhagyma
  • 1 kk , kurkuma, pirospaprika
  • 1/2 kk őrölt köménymag, chilli

A csicseriborsólisztet és a fűszereket alaposan összekeverjük egy tálban, majd szép lassan 2 dl vizet is hozzáadva csomómentesre keverjük. A sima masszához hozzátesszük a borsót, a hagymát és a citrom levét, majd egy jó fél órát állni hagyjuk.

Egy serpenyőbe felhevítjük az olajat, és kb. tenyérnyi lepénykéket sütötünk belőle. 

Akár köretként, akár önállóan vegetáriánus ételként tálalhatjuk! :D

Tipp:

Én megkentem őket zsírszegény tejföllel, és sajtot tettem a tetejére! :P

Szerző: feherfalat  2012.01.22. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges gyors vegetáriánus főételek könnyű ételek köretek hüvelyesek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr233572536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása