Egyik kedves barátnőmtől kaptam egy könyvet, amikor legutóbb otthon jártam, és abban találtam ezt az izgalmas receptet! :D

Egy pár éve még nem hívtam volna izgalmasnak, sőt, eszem ágában sem lett volna kipróbálni, csak annyit mondtam volna, hogy pfúj! :P
De azóta sokminden változott, sok új ízt megszerettem, köztük a nyers sárgarépáét is, így most kíváncsian állok neki ennek a receptnek! :D

A recept:répa.jpg

  • 3 répa - lereszelve
  • 1 ek petrezselyem
  • 1 citrom leve
  • 1 ek olaj - ha van valami kellemes, aromás olajunk, mint a dióolaj, az a legjobb, de ha nincs, más is megteszi, vagy akár el is maradhat :P
  • 1 marék dió - durvára vágva
  • 10 dkg mazsola
  • 1 ek méz

A répát összekeverem a petrezselyemmel, rácsorgatom a citrom levét, az olajat, megszórom dióval és mazsolával, majd jól összekeverem. A tetjére csorgatok egy kis mézet, és kész is az egészséges nasi! :D

Nekem bejön! ;)

Szerző: feherfalat  2012.03.05. Szólj hozzá!

Címkék: saláta zöldséges gyors vegetáriánus nasik aszalt gyümölcsös Nyerskonyha

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr64287774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása