Megint csak valami nagyon finom sül a sütőben, olyan jó illatok járják át a szobát! :D

Holnap megyünk kirándulni, és gondoltam sütök valami útravalót a kezem ügyébe akadt dolgokból! :P

A recept:cukkini.jpg

  • 75 dkg cukkini - lereszelve
  • 1 répa - lereszelve
  • 10 dkg tönkölybúza liszt
  • 5 dkg chia
  • 1/2 fej fokhagyma - apróra
  • 1 hagyma - apróra
  • 5-5 dkg 3 féle sajt (én fűszeres sajtot, wasabis sajtot meg cheddart tettem bele)
  • 10 dkg aszalt paradicsom (olajban eltett változat) - felcsíkozva
  • 1 ek fűszeres olaj - én az aszalt paradicsom levét használtam fel :P
  • 5 dkg parmezán a tetejére

  Fűszerek:

  • 1-1 kk rozmaring, kakukkfű, , petrezselyem, oregano, bazsalikom
  • 1/2 kk bors, szerecsendió

A hozzávalókat sorban összekeverjük, beleszórjuk a fűszereket és egy sütőpapírral bélelt tepsibe egyenletesen eloszlatjuk a masszát. A tetejét megszórjuk parmezzánnal, és előmelegített sütőben, 200 fokon fél óra alatt megsütjük.

Szerző: feherfalat  2012.06.02. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges gyors sörkorcsolya vegetáriánus

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr964560532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása