A múltkor vettem egy zacskó tápióka gyöngyöt, és most vettem észre, hogy még nem használtam fel mindet. A kezdeti lelkesedés valamiért alább hagyott, pedig nagyon finom pudingok készültek belőle! :D

Ezúttal csak sima csokisat csináltam, és a tápiókát megőröltem, hogy amolyanfajta egyszerűbb pudingot kapjak a végén, mert a legutóbbi piskóta sütit akartam nyakonönteni vele! ;)

A recept:

  • 2 ek kakaópor
  • 5 ek tápióka gyöngy - megőrölve
  • 4 ek méz
  • 7 dl zsírmentes tej

A tejet felforraljuk, a kakaót simára keverjük 2-3 ek hideg vízzel, majd hozzáadjuk a tápiókalisztet és további vízzel ezt is simára keverjük. Hozzáadjuk a mézet és beleöntjük a felforralt tejbe. Pár perc alatt sűrűre főzzük és poharakba töltve vagy sütemény mellé tálaljuk! ;)

Más állaga lesz, mint a hagyományos pudingnak, sokkal ragadósabb és nyúlósabb, de azért finom! :D

Szerző: feherfalat  2012.06.17. Szólj hozzá!

Címkék: gyors édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr164593160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása