Olvastam a múltkor egy jó kis tojásos rizs receptet, aztán persze kiderült, megint teljesen félreértettem a receptet, egyáltalán nem úgy csinálják, ahgy én azt kigondoltam.. de szerintem az én receptem sokkal jobb! ;)

A recept:rizslepény.jpg

  • 1 ek olaj
  • 2,5 dl barnarizs
  • 6 tojás
  • 3 répa - lereszelve
  • 15 dkg parmezán sajt - reszelve
  • 1 ek olaj

Fűszerek:

  • 1 ek szójaszósz
  • 2 ek olasz fűszerkeverék - majoranna, bazsalikom, pirospaprika, rozmaring, oregano, petrezselyem, kakukkfű
  • 1 ek majoranna, zsálya
  • 1-1 kk bors

A felhevített olajon megpirítjuk a rizset, megfűszerezzük a sóval-borssal és az olasz fűszerkeverékkel, majd felöntjük 5 dl vízzel, és fedő alatt 30 perc alatt puhára pároljuk.

Amikor egy kicsit kihűlt, beleütjük a tojásokat, hozzáadjuk a répát és a sajtot, megfűszerezzük és jól összekeverjük.

Egy serpenyőben felhevítjük az olajat, és egy kanállal kis halmokat rakunk bele, amiket aztán lelapogatunk, hogy korongok legyenek belőle. Pár perc alatt mindkét oldalát pirosra sütjük, és magában vagy köretként tálaljuk! ;)

Szerző: feherfalat  2012.07.02. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges vegetáriánus főételek köretek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr554623102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása