Tegnap egy brokkoli rakottast akartam csinálni, fincsi sajtos grízzel leöntve, de mire hazaértem a spanyol óráról a párom már megsütötte a brokkolit, hogy azt ő bizony megvacsorázza. :O
Ezzel lőttek a holnapi ebédnek, de olyan jóízüen ette, hogy én is kértem belőle - mindig kérek a kajájából! :P
És kiderült, hogy bár végtelen egyszerű ez az étel, de nagyon finom! :D

Ja, és hogy mi lett az ebéddel? :P
Lazacot sütöttem vegyes zöldségekkel! ;)

A recept: (2 adag)

  • 1 ek olívaolaj
  • 1 kis fej brokkoli - rózsáira szedve
  • -bors
  • 5 dkg reszelt parmezán sajt

Az olajat felforrósítjuk egy serpenyőben, és rászórjuk a brokkolit. Nem fedjük le - mert akkor párolt brokkoli lesz belőle :P -, hanem fedő nélkül roppanósra pirítjuk. Sózzuk-borsozzuk, majd amikor elkészült - kb. 10-15 perc -, megszórjuk a sajttal, hogy ráolvadjon a még forró brokkolira.

Nagyon fincsi! :D
Lehet ma is ez lesz vacsira! :P

Szerző: feherfalat  2012.07.24. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges gyors vegetáriánus főételek könnyű ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr784674348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása