Újra fellapoztam a kedvenc szakácskönyvemet, mert lassan haza akarom küldeni, és gondoltam átfutom még egyszer, hogy van-e valami, amit most úgy hirtelen megcsinálnék belőle. :P

Ez egy nagyon különleges fasírt csirkehúsból, répával és édesburgonyával keverve! ;)

A recept: (18 darab)fasírt2.jpg

  • 1/2 kg darált csirkehús
  • 2 répa - lereszelve
  • 1 közepes édesburgonya - szintén lereszelve
  • 3 gerezd fokhagyma - apróra vágva
  • 1 ek olívaolaj

  Fűszerek:

  • 2 ek Tamari szójaszósz - hirtelen nem jutott eszembe mi is az a Tamari, és majdnem Tahinit tettem bele! :P Az is érdekes lett volna! ;)
  • 1-1 kis marék friss petrezselyem és koriander levél - összeaprítva
  • 2 kk gyömbérpor - használhatunk friss, reszelt gyömbért is - én nem mertem :P
  • 1/2 kk bors, őrölt szerecsendió 

A hozzávalókat - az olaj kivételével - sorban összekeverjük - ha nem elég sós, kicsit megsózzuk -, és vízes kézzel a masszából húspogácsákat formázunk.
Egy serpenyőben felhevítjük az olajat, és pár perc alatt mindkét oldalukat megsütjük. Amikor félig átfehéredett, akkor érdemes megfordítani, és addig sütni, amíg a másik oldala is megpirul.

Az első falat furcsa volt, de mire a második fasírthoz értem, már megszoktam és kifejezetten ízlett! ;)
Én zöldségropogóst kínáltam hozzá, szerintem jó párosítás! :D

Szerző: feherfalat  2012.07.27. Szólj hozzá!

Címkék: csirke zöldséges gyors főételek különleges ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr214681172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása