Hát az úgy volt.. :) Volt egy nagy üveg szilvalekvárom, aminek már csak az alján volt egy kicsi, és gondoltam átteszem egy kis üvegbe. Igen ám, de nem figyeltem rá, hogy a kis üveget, amit kiválasztottam, korábban fokhagymás méz tárolására használtam, és teljesen beleivódott a fokhagyma. :O Így esett, hogy a szilvalekvárom fokhagymás ízű lett, amit persze azért még nem akartam kidobni.. :P így megettem a múltkori citromtortával, és igazából nagyon finom volt! :D
Összeillet a fokhagymás szilvalekvár és a citromtorta ízvilága. ;)

Ha a fokhagymás szilvalekvár finom, akkor a fokhagymás forrócsoki miért ne lenne az? ;)

A recept: (1 bögre forrócsokihoz)

  • 2 dl zsírmentes tej
  • 3 vékony karika fokhagyma
  • 4 kk csoki reszelék vagy apróra darabolt csoki - én tejcsokival csináltam, de biztosan jó étcsokival is :P

A tejet felforraljuk, beletesszük a fokhagymát és pár percig állni hagyjuk. Kivesszük a fokhagyma darabokat - vigyázzunk, mert a közepe kiesik :P -, a tej felét újra felmelegítjük és beleszórjuk a csokit, hogy elolvadjon. Jól összekeverjük, majd ha az összes csoki elolvadt, akkor felöntjük a maradék tejjel, hogy pont iható hőmérsékletű fokhagymás csokoládé italt kapjunk! ;)

Érződik benne a fokhagyma, de szerintem finom -, a párom szerint pedig bizarr! :D
Csak egy baj van vele, én a fokhagymás ételek után mindig csokit kívánok! :D:D

Aki nem olyan bátor, hogy ezt kipróbálja, annak ajánlom a többi izgalmas forrócsoki receptemet! ;)

Szerző: feherfalat  2012.08.07. Szólj hozzá!

Címkék: csoki italok gyors vegetáriánus édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr534699450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása