Most először vettem rebarbarát, és nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen is az a híres rebarbara pite! :D
Bár a rebarbarák megpucolása okozott némi gondot, és a szalagfüggönytől kezdve, a fehér fal mindenhol tiszta piros pöttyös lett. Ezek után meg is fogadtam, hogy rebarbara többé nem teszi be a lábát a lakásunkba. :P

Azonban miután megkóstoltam a sütit, nyomban megváltozott a véleményem! ;)

Időközben kiderült az is, hogy a rebarbarát nem is kell meghámozni! :P

A recept:rebarbara.jpg

  • 10 dkg teljes kiőrlésű tönkölybúza liszt
  • 15 dkg mandulaliszt
  • tojás
  • 2 ek méz
  • 2 ek kakaópor
  • 1/2 dl rizstej - lehet sima tej vagy akár víz is
  • 1 ek kókuszzsír - felolvasztva
  • 1 nagy csokor rebarbara - feldarabolva
  • 1 alma - lereszelve
  • 10 dkg mandulaliszt
  • 1 ek méz
  • 2 ek málnalekvár

A liszteket összekeverjük a tojással, a mézzel, a kakaóval és a tejjel. Végül beleöntjük a kókuszzsírt, és sütőpapírral bélelt piteformába öntjük. (Nekem nagyon kicsi piteformám van, ezért két sütit is sütöttem belőle. ;))
A rebarbarát összekeverjük az almával, a mandulaliszttel, a mézzel és a lekvárral, és a tésztára kanalazzuk. (Én ennek is csak kb a 2/3-át használtam fel, mert nem fért bele a kis tortaformámba :P - sebaj, lett belőle egy másik nagyon fincsi süti is! :D)

Előmelegített sütőben, 200 fokon 30 perc alatt megsütjük.

Tipp:

Alma helyett készíthetjük 10 dkg feldarabolt eperrel is! ;)

Szerző: feherfalat  2012.08.07. Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcsös vegetáriánus édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr684699458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása