Vettem egy adag gombát, és gondoltam csinálok belőle valami izgalmas reggelit. :D
Egyszer már csináltam egy különleges gombaételt reggelire, de ezúttal valami másfélét szerettem volna.
Mivel kenyeret mostanában nem eszünk, salátához pedig nem voltak hozzávalók, ezért összeszedtem minden félét, hogy egy tápláló reggeli kerekedjen belőle! ;)

A recept: (2-3 adag)

  • 1 ek olívaolaj
  • 1 hagyma - apróra vágva
  • 5 gerezd fokhagyma - apróra vágva
  • 50 dkg gomba - felnegyedelve

  Fűszerek:

  • 1-1 kk szárított sáfrány, , oregano, zsálya, majoranna
  • 1/2 kk bors, őrölt szerecsendió, őrölt köménymag, chilli

Tálaláshoz:

  • 1 paradicsom - felszeletelve
  • 2 paprika - felkarikázva
  • 1/3 uborka - felkarikázva
  • 1 mozarella sajt - felszeletelve
  • 1 fokhagymás camembert sajt - felszeletelve
  • 1 marék zöld olívabogyó

A felhevített olajon megpirítjuk a hagymákat, majd hozzáadjuk a gombát és megfűszerezzük. Lefedve 10 perc alatt megpároljuk, majd lesütjük.
A zöldségekkel és sajtokkal tálaljuk. :)

Szerző: feherfalat  2012.11.02. Szólj hozzá!

Címkék: reggeli zöldséges gyors vegetáriánus

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr474879042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása