Láttam egy receptet ezzel a címmel, de csak a hozzávalók voltak felsorolva, és én egy nagyon fincsit képzeltem el, így gyorsan meg is csináltam! :P

Nagyon finom lett, csak nem olyan, mint amilyennek képzeltem! :D:D

A recept:meggyes-krémes.jpg

  • 2 tojás
  • 15 dkg porcukor
  • 10 dkg vaj - szobahőmérsékletű
  • 20 dkg tönkölybúza liszt
  • 1/2 kk szódabikarbóna
  • 2 dl tejföl
  • 10 dkg keményítő
  • 1 kk vaníliapor
  • 5 ek cukor
  • 8 tojás - fehérje kemény habbá verve
  • 7 dl tej
  • 50 dkg fagyasztott meggy
  • 1 ek fahéj

A két tojást habosra keverjük a cukorral, majd hozzáadjuk a vajat és tovább habosítjuk. Belekeverjük a szódabikarbónával elkevert lisztet, majd a tejfölt, és sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük.

Előmelegített sütőben, 200 fokon 25 percig sütjük.

A keményítőt kikeverjük a vaníliával, a cukorral, a tojások sárgájával és a tejjel, majd sűrű pudingot főzünk belőle, és a végén óvatosan beleforgatjuk a felvert fehérjét.

A kisült tésztát megszórjuk a fahéjjas meggyel, majd ráöntjük a vaníliás krémet és pár órára hűtőbe tesszük.

Szerző: feherfalat  2013.04.26. Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcsös vegetáriánus édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr585187596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása