Én eredetileg azt gondoltam, hogy így kell csinálni a székelyképosztát, csak amikor nemrégiben ettem valahol, akkor csodálkoztam rá, hogy nem is hasonlít! :P

Van amikor darálthúsból készítem, és van amikor pörköltből, de én mindig is nyers savanyú káposztából csináltam, sosem főztem meg, és szerintem nagyon finom így! ;)

A recept:

  • 1 ek olaj
  • hagyma - apróra vágva
  • 5 gerezd fokhagyma - apróra vágva
  • 50 dkg darálthús
  • 2 paradicsom - kis kockára vágva
  • 50 dkg savanyú káposzta
  • 2 dl tejföl - tálaláshoz

  Fűszerek:

  • babérlevél
  • 1-1 ek pirospaprika, petrezselyemmedvehagyma
  • 1/2 kk , őrölt köménymagbors, szerecsendió

Egy wokban a felhevített olajon megpirítjuk a hagymákat, hozzáadjuk a paradicsomot és a darálthúst, és fehéredésig pirítjuk, majd megfűszerezzük, és fél óráig főzzük. 
Hozzáadjuk a savanyú káposztát, összekeverjük és lefedve, hogy saját gőzében párolódhasson, 5 perc alatt összefőzzük. Ennyi idő alatt a káposzta még nem puhul le, és finom roppanós marad! ;)

Szerző: feherfalat  2013.04.27. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges főételek egytálételek Magyaros Paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr405137618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása