Egyszer sütöttem egy reform muffint, ami nagyon fincsi lett, csak egy kicsit száraz volt..
Eredetileg is azért csináltam, mert vettem rozstöretes fekete kenyeret, amit nem találtam valami finomnak :D -, ezért süti alapanyagot csináltam belőle. :P
Ezúttal ezt is felturbóztam, és csak a süti tésztájának használtam, így még jobb lett. ;)

A recept:meggyes süti.jpg

  • 25 dkg rozstöretes fekete kenyér - finomra morzsoljuk vagy megdaráljuk
  • 5 dkg tönkölybúza liszt
  • 1 kk szódabikarbóna
  • 2 tojás - habosra verve
  • 2 ek méz
  • 1 mk vaníliapor
  • 1/2 dl tej
  • 1 cs vanília puding - vagy használhatunk keményítőt, vaníliát és tojássárgáját helyette ;)
  • 5 dl tej
  • 2 ek méz
  • 1 ü meggybefőtt
  • 2 ek keményítő

A tésztához összekeverjük a kenyeret a liszttel és a sütőporral, majd hozzáadjuk a tojást, a mézet, a vaníliát és a tejet. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük a masszát, és előmelegített sütőben 180 fokon 25-30 perc alatt megsütjük.
Vaníliás pudingból és a tejből pudingot főzünk, egy kicsit hűlni hagyjuk, majd hozzáadjuk a mézet, jól elkeverjük, és a tésztára simítjuk.
A meggyet leszűrjük, a levét a keményítővel elkeverve felforraljuk és besűrítjük, majd a meggyet is hozzáadva rákenjük a sütire.

Szerző: feherfalat  2013.07.24. Szólj hozzá!

Címkék: vegetáriánus édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr165423137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása