A múltkor Gitta blogján találtam ezt az izgalmas receptet, és nagyon szerettem volna kipróbálni. :P
Vettem két avokádót, megvártam míg megérnek :P -, és íme a leves! ;)

A recept:citromos avokádo.jpg

  • 2 avokádó
  • 1/2 uborka
  • 1 szál zellerszár
  • 1/2 citrom leve
  • 1 kis csokor friss petrezselyem
  • 1 kk őrölt kömény
  • 1 kk őrölt koriander
  • 1/2 mk Himaláj

A hozzávalókat sorban összeturmixoljuk, és csírákkal tálaljuk.

Tipp:

Nekem annyira nem ízlett ez a leves.. :P -, így feldobtam egy tonhal konzervvel, amitől már rögtön nem nyers étel, de nagyon finom lett! :D

Szerző: feherfalat  2013.08.18. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges gyors vegetáriánus főételek nasik levesek könnyű ételek tonhalas Paleo Nyerskonyha

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr535461601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása