Néha - nagyon kreatívan ;) - kitalálok valamit, összedobálom a hozzávalókat, és csak mikor elkészül, akkor jövök rá, hogy ez már egy létező étel :P -, nem én találtam ki. :D
Így volt ez a paradicsomos salsával is, amikor összeraktam, amiket gondoltam, és majd csak amikor nevet kerestem neki, akkor gondolkoztam, hogy mi is az a salsa.. nem lehet, hogy pont olyat csináltam? :P
DE! :D

A recept:paradicsom salsa.jpg

  • 7 dkg mandula
  • 2 paradicsom - felkockázva
  • 1 paprikafelkockázva
  • 1 szál újhagyma - feldarabolva
  • 2 datolya - kevés vízbe beáztatva
  • 1 citrom leve
  • 1-1 csipet , bors

Először megdaráljuk a mandulát, majd sorban hozzádaráljuk a többi hozzávalót is, és felcsíkozott zöldségekkel, répával, paprikával, uborkával mártogatjuk.

Szerző: feherfalat  2013.10.03. Szólj hozzá!

Címkék: reggeli zöldséges gyors sörkorcsolya vegetáriánus mártogatós (dipek) Paleo Nyerskonyha

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr95547638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása