Roppanós zöldségekkel

Most időben jelentkeztem blogkóstolóra, így részt vettem már az összesorsoláson is. :D
Ezúttal Koskacukor blogjáról kellett választanom valamit, és én ezt a guszta marokkói csirkét választottam ki magamnak! :P

Igaz, nekem nem volt csirkém, csak pulykám, valamint a szezámmagot is lefelejtettem róla :P -, de így is nagyon finom lett! ;)

Nagyon intenzív ízvilágú, különleges étel -, nekem nagyon bejött! :D

A recept:blogkostolo2.jpg

  • 1 ek kacsazsír
  • 60 dkg pulykamell - felcsíkozva
  • 1 kis doboz 24%-os sűrített paradicsom
  • 1 citrom leve
  • 1 ek olívaolaj
  • 1 ek méz
  • 1 cukkini - felcsíkozva
  • 2 répafelcsíkozva
  • 1 piros kaliforniai paprikafelcsíkozva
  • 1 póréhagymafelcsíkozva
  • 2 ek Tamari szójaszósz

  Fűszerek:

  • 1-1 ek pirospaprika, őrölt mustármag, metélőhagyma
  • 1-1 kk őrölt köménymag, koriandermag, kurkuma,
  • 1 mk bors

A pulykamellet összeforgatjuk a paradicsompürével, a sóval, borssal, pirospaprikával és a citrom levével, majd egy kicsit állni hagyjuk. A felhevített zsiradékon megpirítjuk a köménymagot, a koriandert, a kurkumát és a mustármagot, majd átpirítjuk rajta a paradicsomos pulykamellet, megszórjuk metélőhagymával és 20 perc alatt puhára pároljuk.

Egy wokban felhevítjük az olajat, hozzáadjuk a mézet és egy kicsit megkaramellizáljuk. Rádobjuk a zöldségeket, leöntjük szójaszósszal és pár perc alatt roppanósra pirítjuk.

Szerző: feherfalat  2013.12.12. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges gyors főételek különleges ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr785686676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása