Sokféle lecsót csináltam már, de ilyet még nem ettem! :P

Ezt egy vegetáriánus barátnőmnél kóstoltam, és annyira isteni fincsi, hogy nekem is el kellett készítenem! :D

Mivel mi nem vagyunk vegetáriánusok, tettem alá egy kis füstölt szalonnát, el nem rontja, de anélkül is nagyon finom! ;)

A recept:babos-mogyoros lecso.jpg

  • 1/2 kg fagyasztott bab - sós vízben megfőzve
  • 1 csík füstölt szalonna - felcsíkozva
  • hagyma - apróra vágva
  • 1/2 fej fokhagyma - apróra vágva
  • 10 dkg földimogyoró
  • 1 csípős paprika - apróra vágva
  • paprika - felkarikázva
  • paradicsom - összekockázva
  • 1 csipet bors

Egy wokban zsírjára sütjük a szalonnát, majd megpirítjuk rajta a hagymákat, utána a mogyorót, végül a csípős paprikát. Hozzáadjuk a paprikát, majd 10 perc elteltével a paradicsomot, sózzuk-borsozzuk, és 15 perc alatt az egészet készre főzzük.
Összekeverjük a főtt babbal, még egyszer összerottyantjuk, majd tálaljuk! :)

Szerző: feherfalat  2014.10.24. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges vegetáriánus főételek egytálételek hüvelyesek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr96606287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása