A múltkor találkoztam egy jó kis cikkel az interneten, és rögtön meg is tetszett 3 fűszerkeverék, amit alig vártam, hogy kipróbáljak! :P

El is készítettem őket sorban, persze némi módosítással annak függvényében, hogy mi volt itthon, de szerencsére óriási fűszerkészletem van, így csak néhány apróságot változtattam meg benne! ;)

A recept:Lo sui lui.jpg

  • 1 kis db fahéjrúd
  • 1 kk szegfűszeg
  • 4-5 db csillagánizs
  • 1 ek édesköménymag
  • 5 babérlevél
  • 1 kk őrölt csilipaprika
  • 1 ek gyömbér
  • 1 ek citromhéj por
  • 1 kk őrölt kardamom
  • 1 kk őrölt fekete bors

A hozzávalókat egy üvegbe rétegezzük, majd hűvös, száraz helyen tároljuk. 
Felhasználás előtt keverjük jól össze, hogy mindenből jusson egy kicsi, amikor az ételeinket fűszerezzük vele. :)

Korábbi fűszerkeverékeimet itt találod: 
http://feherfalat.blog.hu/tags/f%C5%B1szerkever%C3%A9k

Szerző: feherfalat  2014.10.26. Szólj hozzá!

Címkék: gyors házi vegetáriánus fűszerkeverék

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr576829443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása