Mivel itt nem lehet túrót kapni, kénytelen voltam utána járni, hogy hogy is kell azt csinálni! :)

Rájöttem, hogy borzasztó egyszerű, és nagyon finom! :D

Ami kell hozzá:tüskés k f.jpg

  • 2 liter zsírszegény tej
  • 1 dl kefír

Összeöntöm a kettőt egy műanyag edénybe, és szobahőmérsékleten hagyom állni 2-3 napig.

Amikor kész az aludt tej, akkor elkezdtem a tűzhelyen lassan felmelegíteni. Nem szabad, hogy túl forró legyen, mert akkor nagyon apró szemű, kemény túrót kapunk a végén. :P

Ahogy melegszik, a savó és a túró kettéválik. Éjszakára így szoktam hagyni, hogy egy kicsit még álljon a túró a savóban, mert akkor jó puha, krémes lesz. :)

Reggel leszűröm - én a gyümölcsmosóban szoktam :P - hagyom, hogy lecsepegjen, és már kész is van! :D

Időben sok elkészíteni, hiszen több nap, de munkában nagyon kevés! Megéri a fáradtságot, mert nagyon jó! ;)

 

Szerző: feherfalat  2011.11.18. Szólj hozzá!

Címkék: házi

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr843391265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása