Tudom, hogy egy kicsit furcsán hangzik, nem is volt előre eltervezve, csak nem szeretem kidobni a maradékot. :P

Ha van túrós tészta, miért ne lehetne túrós nokedli? ;)

Én csak egy adagot csináltam, próbaképpen.. de mivel finom lett, íme a recept:

  • 10-15 dkg túró
  • 1 tojássárgája
  • 1 ek méz
  • 1-1 ek mazsola és asztalt vörösáfonya
  • pár csepp vaníllia kivonat

Kb. 2-3 evőkanálnyi maradék nokedlit, amit én mindig teljes kiőrlésű lisztből készítek, összekevertem ezzel a keverékkel, és nagyon finom lett! :D

Persze az arányok fontosak, és nálam több volt a túró, mint a nokedli, mert szerintem így finom! ;)

Szerző: feherfalat  2011.11.18. Szólj hozzá!

Címkék: gyors túrós főételek tésztaételek Magyaros

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr193391233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása