Édes-csípős Thai :)

Pontosabban nem a receptet kaptam ajándékba, hanem magát az ételt! :D
De annyira ízlett, hogy rögtön elkértem a receptjét is. :P

Egy olyan indiai nőtől kaptam, aki Fijiről származik.. de azt nem mondanám, hogy ez egy indiai étel, mert én nem szeretem az indiai fűszereket (élen a curry-vel, és még néhány, amit eddig nem sikerült beazonosítani :P), és ebben a kajában nincs semmi ilyesmi. :D

Én csak Thai kajának szoktam emlegetni, de nem tudom mennyire járok közel.. :P

A recept:

  • 2 ek olaj
  • 1 egész fahéj
  • pár szem csillagánizs
  • 1 ek édeskömény, őrölt kömény
  • 3-4 gerezd fokhagyma - apróra vágva
  • 1 egész csirkemell - összekockázva
  • 1 kk , gyömbérpor, chilli
  • 1-1 ek méz, szójaszósz
  • 10-10 dkg zöldbab, brokkoli, gomba - összevágva
  • 1 piros kaliforniai paprika - csíkokra
  • 1 hagyma - félkarikára

A fűszereket beleteszem a forró olajba, átkeverem, majd beleteszem a felkockázott csirkét. Rászórom a többi fűszert, a mézet és a szójaszószt is. 25 perc után beleteszem a zöldségeket, és pár perc alatt készre főzöm, hogy a zöldségek roppanósak maradjanak. :)

Érdekes ízvilág, kissé édeskés, mégis csípős.. nagyon finom! ;)

Kókuszos jázminrizzsel is nagyon jó, de én sokszor csak több zöldséget teszek bele, és egytálételnek esszük! :D

Szerző: feherfalat  2011.11.20. Szólj hozzá!

Címkék: csirke zöldséges főételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr133397221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása