Természetesen úgy keletkezett ez a recept, hogy túl sok kenyeret vettem, és nem akartam, hogy ránk romoljon. :P
Rákerestem a neten, hogy mit lehetne csinálni belőle, és jobbnál jobb recepteket találtam!
Kiválaszottam egyet, majd félreértettem - ahogy az lenni szokott :D:D -, de nagyon finom lett! ;)

Íme a recept:

  • kevés olaj
  • annyi szelet szikadt kenyér, hogy egy tepsit hézagmentesen meg tudjunk tölteni - (itt ilyen kicsi teflonkenyerek vannak, úgyhogy nekem kb. 9-re volt szükségem)
  • 2 dl zsírszegény tejföl
  • 3 ek ketchup
  • pizzára valók ízlés szerint - én ezt kifelejtettem :D:D szóval enélkül is jó ;)
  • 15 dkg reszelt sajt

A kenyér héjait levágjuk, a sütőpapírral kibélelt tepsit befújjuk olajspay-vel, majd belerakosgatjuk a kenyeret, úgy hogy ne maradjon hézag.
A tejfölt összekeverjük annyi ketchuppal, hogy erős rózsaszínű legyen, megkenjük vele az alapot, majd - itt jön a rész, amit én benéztem, és kihagytam, miszerint tetszés szerint azt rakunk a pizzára, amit akarunk ÉS-, megszórjuk reszelt sajttal.
Szóval én csak ráraktam a sajtot a vastagon felkent szószra, és előmelegített sütőben, 180 fokon egy 10-15 perc alatt rápirítottam. :D:D

Nagyon finom lett! ;)

Szerző: feherfalat  2012.01.04. Szólj hozzá!

Címkék: gyors sörkorcsolya vegetáriánus

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr383518327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása