Ezt a receptet is véletlenül találtam, hirtelen felindulásból vettem egy üveg almapürét, és aztán nem tudtam vele mit kezdeni, és mivel hónapokig csak ott állt a polcon, kerestem hozzá egy receptet. :P
Azóta friss almából szoktam készíteni, de ha nincs az az almapüré, sose találtam volna ezt a receptet! ;)

A recept:

  • 3 alma - reszelve vagy turmixolva
  • 2 tojás
  • 3 ek méz
  • 3 dl gríz
  • 1 ek fahéj

Összekeverjük a hozzávalókat, 1 órát pihentetjük, hogy a gríz magába szívja a nedvességet, majd gombócokat formálunk belőle, és forró vízben kifőzzük.
Fahéjas porcukorral vagy fahéjas porcukros zsírszegény tejföllel tálaljuk! ;)

Fincsi, kellemesen savanykás, én nagyon szeretem! :D

Szerző: feherfalat  2012.01.05. Szólj hozzá!

Címkék: gyors gyümölcsös vegetáriánus főételek édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr483520837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása