Amikor először találkoztam a tárkonnyal, nem tudtam milyen erős fűszerről is van szó, így rendesen megzuhintottam vele a levest. :P Már a szagán is messzire érződött, hogy bizony túlzásba estem.. :S

Azóta viszont rájöttem, hogy ha csínján bánunk vele, akkor nagyon finom ételeket készíthetünk a segítségével! ;)

A recept:tárkonyos leves.jpg

  • 4 ek olívaolaj
  • 2 hagyma - apróra vágva
  • 50 dkg csirkemell - felkockázva
  • 2 répa - felkarikázva
  • 2 ek tönkölybúza liszt
  • 1 citrom leve
  • 4 ek tejszín

  Fűszerek:

  • 1 kk Himalája
  • 1 mk tárkony
  • 1/2 mk bors

A felhevített olajon megpirítjuk a hagymát és a csirkemellet, megfűszerezzük, majd hozzáadjuk a répát, megszórjuk a liszttel, és felöntjük 2 liter vízzel. Miután felforrt, fél óráig főzzük, majd amikor a hús és a répa is megpuhult a tűzről levéve belecsavarjuk a citrom levét és hozzáadjuk a tejszínt is.

Szerző: feherfalat  2013.03.17. Szólj hozzá!

Címkék: csirke zöldséges főételek levesek különleges ételek Magyaros

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr725107339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása