chili.jpg

Egyszer már csináltam fűszerkeverékeket, és rájöttem, hogy nagyban megkönnyíti a főzést, mert nem kell 15 féle fűszert előszednem.. :P

Mivel szeretjük a csípős ételeket, gondoltam összedobok egy csilis keveréket, amivel megbolondíthatom az ételeket! ;)

A recept:

  • 2 kk chilipor
  • 2 ek oregano
  • 1 ek pirospaprika
  • 1 kk őrölt kömény
  • 1 kk őrölt szegfűszeg
  • 1 kk szegfűbors - megőrölve
  • 1 kk fekete bors - megőrölve

Összekeverjük a fűszereket, és egy jól zárható edényben, fénytől védve tároljuk.

Ezt a fűszerkeveréket elsősorban a mexikói és spanyol ételekhez használják; segíti az emésztést, fertőtleníti a gyomrot és a beleket.

Szerző: feherfalat  2013.08.28. 2 komment

Címkék: gyors vegetáriánus fűszerkeverék

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr955476834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

khmm... 2013.08.30. 12:10:24

Ugye a kömény az RÓMAI kömény?

Koriandert nem szoktál beletenni? szerintem nagyon illik a tex-mex kajákhoz. :)

feherfalat 2013.08.30. 12:24:13

Szerintem én sima konyhaköményt használok.. ezt még Sydneyben vettem, és nem voltam vele tisztában melyik szó melyik köményt jelenti pontosan. :P
A római kömény erősebb ízű, de szerintem azzal is teljesen jó. :)
Persze, koriandert is tehetsz bele, nem fogja elrontani. ;)
süti beállítások módosítása