Pekingi kacsa

Resize of kacsa f.jpg

Kivételesen most elég sokat csaltam, és egy előkészített csomagot vettem meg, amiben benne voltak az előre kisütött palacsinta szerű lapok, a Hoisin szósz és két bepácolt kacsacomb.


Innentől kezdve elég egyszerű dolgom volt, csak 20 perc alatt megsütöttem a kacsát, felmelegítettem a "palacsintákat", megkentem a szósszal, tettem bele a felcsíkozott kacsából meg egy-egy darab újhagymát, és betekertem! :D

Nem volt rossz, de nekem jobban ízlett amit anno egy eredeti kínai étteremben ettünk! :P

Szerző: feherfalat  2011.12.03. Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr393433232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása