A nagymamám szokott paradicsomos csavart husit csinálni, amikor is a kivert karaj szeleteket megkeni sűrített paradicsommal, és lassú tűzön egy kis rozmaringgal incsi-fincsire főzi! :D

Tőle vettem az ötletet, csak megspékeltem egy kis sajttal & sütőben sütöttem ki! :P
Krumplipürével & párolt zöldséggel tálaltam, és nagyon finom lett! ;)

A recept:paradicsomos hus.jpg

  • 12 szelet karaj - kiklopfolva
  • 2 kis konzerv sűrített paradicsom
  • 12 szelet sajt - én trappistát használtam, de ementálival vagy másféle sajttal is finom ;)
  • 1 ek zsír

  Fűszerek:

  • 1 ág rozmaring
  • 1-1 kk -bors

A hússzeleteket sózzuk-borsozzuk, majd megkenjük egy-egy kiskanál sűrített paradicsommal, ráteszünk egy-egy szelet sajtot, majd feltekerjük, és egy kizsírozott tepsibe rakosgatjuk őket. A kimaradt paradicsom pürét egy kevés vízzel hígítva rákenjük a hústekercsekre, rátesszük a rozmaringot, és lefedjük alufóliával.

Előmelegített sütőben 50 percig sütjük, majd a fóliát levéve további 10 percig pirítjuk.

Szerző: feherfalat  2014.04.09. Szólj hozzá!

Címkék: főételek Paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr266003483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása