Amióta megszerettem a spenótot, egyik nagy kedvencem lett ez az étel! :D

A rizs, mint köret nem tartozik a kedvenceim közé.. de egytálételben nagyon szeretem! Főleg, amióta rátaláltam a  barnarizsre, ami nem csak sokkal egészségesebb, de szerintem sokkal finomabb is! ;)

Íme a recept:sp.jpg

  • 1 ek olaj
  • 1 egész csirkemell - összekockázva
  • 1 hagyma - apróra vágva
  • 5 gerezd fokhagyma - apróra
  • 2 dl barnarizs
  • 30 dkg spenót - én fagyasztottat használok :P

  Fűszerek:  

  • 2-3 kk , petrezselyem
  • 1 kk kurkuma
  • 1/2 kk bors, őrölt kömény, szerecsendió

A felhevített olajon az összekockázott csirkemellet fehéredésig pirítom, majd ráteszem az apróra vágott hagymákat. Összeforgatom, beleöntöm a rizset, rárakom a spenótót, és felöntöm 4 dl vízzel (ez a barnarizs fajtátjától függ, van amelyik 3x-os vízmennyiséget igényel, akkor annyit öntök rá :P).
30 perc alatt készre főzöm - kb. eddigre az összes vizet magába szívja, és egy szottyos állagú ételt kapunk. :)

Tipp:
Régebben 10 dkg sajtot és 1 dl tejszínt is kevertem bele a végén, de amióta tudatosabban táplálkozom, ez kimarad. :P
Helyette esetleg néhány tojást ütök rá, és még forrón összekeverem, hogy a tojások is belesüljenek.

Megint csak azt kell, hogy mondjam, hogy így is-úgy is-amúgy is nagyon finom! ;)

Szerző: feherfalat  2011.11.22. Szólj hozzá!

Címkék: csirke gyors rizottó főételek spenótos egytálételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr863402475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása