Eredetileg Paleo.. de nem tudom, hogy az én folytonos alakítgatásaim után is az maradt-e :P

Ezzel a recepttel a Paleo-val való ismerkedésem kezdetén találkoztam, azóta rengetegszer megsütöttem, néha kicsit variáltam rajta, de mindig nagy sikert arattam vele!

Még a mákot nem ismerő külföldi ismerőseim is elismerően nyúlnak egy-egy második muffinért, aminek mindig nagyon örülök! :D

Én a mákot nem szeretem, de ezt a muffint nagyon szívesen készítem, mert mindig nagyon hamar elfogy! :P

A recept:mákmuffin2.jpg

  • 25 dkg darált mák
  • 10 dkg zabkorpa
  • 1 kk fahéj
  • 1/2 kk őrölt szegfűszeg, őrölt gyömbér, őrölt kardamom
  • tojás
  • 1 reszelt alma
  • 2 marék mazsola vagy bármilyen aszalt gyümölcs pl. vörösáfonya, meggy, stb.
  • 2 ek méz
  • 1 ek zsírmentes natúr joghurt

A hozzávalókat szépen sorban összekeverem, majd sütőpapírral kibélelt muffinformákba kanalazom. Előmelegített sütőben 25 percig sütöm. Kész is! ;)

Szerző: feherfalat  2011.11.25. Szólj hozzá!

Címkék: gyors muffin vegetáriánus nasik édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr623410020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása