Egy nagyon-nagyon finom ételt kreáltam tegnap.. írtam a múlthéten, hogy voltunk egy olasz pizzáriában, ahol ettem egy nagyon finom füstölt-lazacos-paradicsomos-avokádós tésztát.. hát most ezt próbáltam meg rekreálni. :D
Annyira jó volt, hogy megihletett.. és amit én csináltam is isteni jó lett! :D
Persze teljesen más! :P

A recept:z t.jpg

  • 1 ek olaj
  • 1 lilahagyma - apróra
  • 5 gerezd fokhagyma - apróra vágva
  • 1/2 darabolt paradicsom konzerv (lehet egész is, nekem ki volt maradva egy fél :P)
  • 1 zöld és 1 piros kaliforniai paprika - felaprítva
  • 3 ek szójaszósz
  • 1 ek édes chilliszósz
  • 3 répa - kis csíkokra felvágva
  • 1/2 padlizsán - felcsíkozva
  • 1 csomó újhagyma - felkarikázva
  • 10-12 dkg teljes kiőrlésű spagetti
  • 30 dkg garnélarák
  • 1 tonhalkonzerv
  • 10 dkg füstölt lazac
  • 1/2 avokádó

  Fűszerek:Resize of ton2.jpg

  • 1 kk gyömbér, kurkuma, petrezselyem
  • 1/2 kk bors, őrölt köménymag, szerecsendió

Csináltam egy "alaplevet" az olajon megdinsztelt hagymákból, paradicsomból és paprikából, majd beletettem a szószokat, a répát, a padlizsánt, a tésztát és felöntöttem annyi vízzel, hogy a tésztát pont ellepje (kb. 1/2 liter).

15 perc alatt szépen összefőtt az egész, ekkor belekevertem a megtisztított rákokat, a leszűrt tonhalat, és a felcsíkozott lazacot. Az avokádót tálaláskor szeleteljük a tányérokra, nagyon-nagyon finom! :D

Tipp:

A tészta önmagában is nagyon finom, ha valaki nem szereti a halakat, bármi mással vagy akár magában vegetáriánus ételként is megállja a helyét! ;)

Szerző: feherfalat  2011.11.28. Szólj hozzá!

Címkék: gyors vegetáriánus főételek halételek egytálételek tésztaételek tonhalas

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr793417282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása