Vettem még fürjet, de mivel még sosem ettem, ezért arra gondoltam, hogy valami egyszerűbben készítem el, biztos ami biztos! ;)
Amikor megmostam a kis darabkákat, olyan kis cuki, puha volt, mintha valami kisállatot simogatnék.. még sajnáltam megenni.

A receptfurjek.jpg

  • 1 csomag fürj-mell (25 dkg)
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 ek olaj
  • -bors
  • 4 lilahagyma - félkarikára

A melleket bepácoljuk, aztán forró serpenyőben pár perc alatt kisütjük! ;)

Egyszerű recept, de azért finom. Én sárgarépás krumplipürével készítettem el, mert nem nagyon szeretem a gyümölcsös köreteket, de lehet ehhez jobban illet volna. :P

Majd legközelebb! ;)

Szerző: feherfalat  2011.12.03. Szólj hozzá!

Címkék: főételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr683433262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása