Aszalt szilvás-fahéjas muffin :D

Véletlenül találtam erre a receptre, és nagyon megtetszett. Azt írták, hogy zabos.. hát nálam minden muffin zabos! ;)

Kicsit átalakítottam kedvem szerint, és a végeredmény nagyon finom lett! :D

A recept:Resize of szilvás.JPG

  • 20 dkg zabliszt (Egyelőre nem találok zablisztet, ezért a zabpelyhet őröltem meg ;))
  • 10 dkg zabkorpa
  • 2 ek fahéj
  • 3 ek méz
  • 3 tojás - fehérjét külön felverem kemény habbá, és végén keverem bele 
  • 1,5 dl zsírmentes tej
  • 20 dkg magozott aszalt szilva

A hozzávalókat sorban összekeverem, annyi tejet öntök bele, hogy könnyen kavarható legyen, majd beleforgatom a felvert tojásfehérjét.

Amíg a sütőt előmelegítem, sütőpapírból vágott négyzetekkel kibélelem a muffinformát, és belekanalazom a tésztát.

180 fokon 20 perc alatt megsütöm.

Tipp:

Így is nagyon finom volt, de arra gondoltam, hogy legközelebb még egy kis dióval is felturbózom! ;)

Szerző: feherfalat  2011.12.14. Szólj hozzá!

Címkék: gyors muffin vegetáriánus édességek aszalt gyümölcsös

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr693461775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása