Mostanában újra felfedeztem a vajas kenyeret, és rájöttem, hogy teljes kiőrlésű magvas kenyérből készült pirítóson nagyon finom a vajforgács! :D

Ezzel párhuzamosan más egyszerű ízeket is felfedeztem, míg a közelmúltban azon agyaltam hogyan lehetne minél többmindent rásuvasztani a kenyérre, hogy minél gazdagabb ízkombinációt kapjunk, most az ellenkező irányba indultam el, hogy az egyes ízeket külön-külön is megismerjem, és teljességében kiélvezhessem. :)

Az alábbi finomságokat fedeztem fel:

Lazacos pirítós: Megint csak teljes kiőrlésű magvas kenyérből készült pirítósra tettem egy szelet szeletelt füstölt lazacot. Amilyen egyszerű, olyan finom! ;)

Avokádós pirítós: A már jól ismert teljes kiőrlésű magvas kenyérből készült pirítós vastagon megkenve friss, érett avokádóval.

Kéksajtos kenyér salátával: Az alap továbbra is a teljes kiőrlésű magvas kenyér, kéksajttal megkenve, és vastagon megrakva salátalevelekkel.

Tejfölös-sajtos kenyér: Egy szelet teljes kiőrlésű magvas kenyeret megkenek egy evőkanál zsírszegény tejföllel, és vékonyra szeletelt holland edami sajtot teszek rá. Fontos, hogy erős ízű sajtot válasszunk, mert attól lesz különleges.

Avokádós-lazacos kenyér: Ez egy jó kominációja a fent említett kétfajta pirítosnak. :P
A teljes kiőrlésű magvas kenyeret megkenjük avokádóval, majd ráteszünk egy szelet füstölt lazacot.

Tipp:

Ezek a szendvicsek falatkára vágva sörkorcsolyának is megállják a helyüket! ;)

Szerző: feherfalat  2011.12.31. Szólj hozzá!

Címkék: reggeli gyors sörkorcsolya vegetáriánus

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr543508341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása