Sok időbe telt mire rászántam magam, hogy nekilássak ennek a receptnek, mert olyan hosszadalmasnak tűnt, és én sokkal jobban szeretem az egyszerű, gyorsan elkészíthető ételeket. :P
De azt kell, hogy mondjam, MEGÉRTE! :D
Nagyon fincsi!
Ráadásul mivel nehez szántam el magam az elkészítésére, nem volt főpróba, hanem rögtön egy vendégseregnek készítettem el. Szegény anyukám aggodalmaskodott, hogy jajj, mi lesz ha nem fog ízleni nekik, mi lesz ha nem lesz jó, azt se tudom milyen.. Jó lett! ;)
Egy szem se maradt, pedig szívesen repetáztam volna! :P

A receptnudlis csirke.jpg

  • 50 dkg főtt, áttört krumpli
  • 1 kk
  • 5 ek tönkölybúza liszt
  • 2 tojás
  • 5 dkg vaj
  • 1 ek olaj
  • 2 egész csirkemell - 3 cm-es csíkokra vágva
  • 1-1 kk gyrosfűszerkeverék, pirospaprika
  • 2 dl zsírszegény tejföl

A krumplit, sót, lisztet és tojást összegyúrom nudlinak, majd rudakat sodrok belőle, és 3cm-es darabokra vágom.
Forró vízben pár perc alatt kifőzöm, majd a felhevített olajon átforgatom őket.

A felhevített olajon fehéredésig pirítom a csirkemellet, majd megszórom a fűszerekkel, és puhára párolom.
Hozzákeverem a nudlikat és a tejfölt, és kész is! :D 

Szerző: feherfalat  2012.01.14. Szólj hozzá!

Címkék: csirke főételek egytálételek tésztaételek különleges ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr753544049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása