Azt hiszem még sosem ettem pasztinákot, viszont egyszer Ausztráliában a vendéglátóink mondták, hogy az milyen finom. :P
Mostanában egy új Nyerskonyhás receptes könyvet olvasgatok, és amikor megláttam ezt a receptet, rögtön eszembe jutott, hogy már régen ki akarom próbálni ezt a zöldséget! :)

Ez egy nagyon izgalmas recept, először féltem megkóstolni - látva, hogy miket tettem bele, nem tudtam elképzelni milyen izű lesz :P -, de nagyon fincsi! :D

Majdnem olyan jó, mint a nyers karfiolos édesség, bár engem sokkal könnyebben le lehet venni a lábamról az édességekkel :P -, de tényleg ez is nagyon finom! ;)

A recept:pasztinák2.jpg

  • 2 pasztinák - megdarálva, hogy olyan legyen, mint a kuszkusz :P
  • 2 marék napraforgó mag - durvára darálva
  • 3 ek olíva olaj
  • 1 lime leve
  • 1/2 kígyóuborka - kis kockára vágva
  • 10 dkg magozott fekete olívabogyó - felkarikázva
  • 2 paradicsom - kis kockára vágva
  • 2 marék mazsola - kevés vízbe beáztatva
  • 1 kis csokor kapor - apróra vágva
  • 2 ek szőlőecet
  • 1 mk csili fűszerkeverék
  • pár salátalevél - tálaláshoz

A pasztinákot összekeverjük a napraforgóval, az olíva olajjal és a limemal, majd egy órát állni hagyjuk.
Utána sorban hozzáadjuk a többi hozzávalót is - a mazsola áztatóvizével együtt -, majd salátalevelekre tálaljuk.

Szerző: feherfalat  2013.09.08. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges vegetáriánus aszalt gyümölcsös Paleo Nyerskonyha

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr975483102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása