Muffin Amerikából ;)

Egyik munkatársam készíttette el torta formájban a születésnapjára a Red Velvet-et, amit Amerikában ismert meg.
A cukrászdában azt mondták semmi gond, persze el tudják készíteni.. hát nem tudták! :D:D
Mindenre hasonlított csak a Red Velvetre nem - aminek a vörös színe eredetileg a kakaó és a kefír kölcsönhatásából keletkezik - na erre kiváncsi leszek! :P

Kicsit utánajártam, hogy is kell ezt csinálni, átalakítottam kedvem szerint, és a végredmény nagyon finom lett! ;)
Piros ugyan nem lett - csak kicsit pirosas :P -, de az íze nagyon jó! :D 

A recept:Red velvet.jpg

  • 20 dkg tönkölybúza liszt
  • 1 kk szódabikarbóna
  • 2 tojás - fehérjét kemény habbá verjük
  • 3 ek méz
  • 1 ek vanília
  • 3 ek kakaópor
  • 1 dl kefír
  • 1 dl céklalé
  • 3 ek málnaecet
  • 5 dkg vaj - megolvasztva

Azzal kezdtem, hogy a kakaót összekevertem a kefírrel, hogy lássuk mi történik! :D
Semmi! :D
Nem gond, majd céklalével helyrehozom! :P

Külön kevertem össze a nedves és külön a száraz hozzávalókat, majd összeöntöttem a kettőt és beleforgattam a felvert tojásfehérjét.
Sütőpapírral bélelt muffinformákba kanalaztam a masszát, és előmelegített sütőben, 180 fokon 30 percig sütöttem, majd a sütőben hagytam kihűlni.

Nem olyan lett, mint vártam, de azért jó lett! ;)

Szerző: feherfalat  2012.01.26. Szólj hozzá!

Címkék: muffin vegetáriánus édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr673748576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása