A halpiacon jártam, és nem tudtam eldönteni, hogy milyen halakat vegyek, mert általában lazacot szoktam venni - az nagyon finom! -, de ezúttal szerettem volna többfélét is kipróbálni! :D
Az eladó ajánlott még grillezésre tőkehalat, holdhalat - nem biztos, hogy ez a magyar neve :P -, valamint kinézet alapján választottam még kardhalat. Ugyanolyan szép szelet volt, mint a vörös tonhal szokott lenni, csak egy világos szürkés árnyalatban - nagyon megtetszett, és mint kiderült nagyon jó választás volt! ;)

A recept:

  • 1 kk olívaolaj
  • 1 szelet kardhal
  • 1-1 csipet -bors, őrölt kömény, pirospaprika, majoranna, petrezselyem

A grillt lefedjük alufóliával -, hogy a végén kevesebbet kelljen takarítani :P -, megkenjük olajjal, ráfektetjük a halszeletet, megfűszerezzük, és addig grillezzük, amíg ahúsa teljesen átfehéredig.

Nagyon finom, omlós hal, nekem még jobban ízlik, mint a lazac. :P

Tipp:

Ha nem akarunk grillezni, serpenyőben is megsüthetjük, úgy is fiom lesz! ;)

Szerző: feherfalat  2012.09.25. Szólj hozzá!

Címkék: gyors halételek könnyű ételek Paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr454801145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása