Kapros-túrós galuskával

Lazacot mindig steaknek sütjük meg, és egyszer ettem egy étteremben vékony szeletekben meggrillezve, és nagyon finom volt! Ezért ezúttal én is felcsíkoztam a lazac szeleteket, és egy nagyon fincsi ételt csináltam belőle! ;)

A kapros-túrós galuska jó párosítás a halételekhez, bár nekem a harcsapaprikással jobban ízlett! :P

A recept:lazac2+.jpg

  • 1 ek olívaolaj
  • 1/2 kg bőrös lazacfilé - ujjnyi csíkokra vágva
  • 6 ek hajdinaliszt
  • 1 tojás
  • 1 ek olívaolaj
  • 10 dkg túró
  • 1 dl tejföl

  Fűszerek:

  • 1 ek kapor
  • 1 kk rozmaring
  • 1/2 mk Himalája bors

A grillserpenyőben a felhevített olajra ráfektetjük a lazac szeleteket, sózzuk-borsozzuk, rozmaringgal fűszerezzük, majd pár perc alatt mindkét oldalát pirosra sütjük.

A nokedlihez összekeverjük a lisztet a tojásokkal, és annyi vízzel, hogy sűrű, de keverhető masszát kapjunk. Megsózzuk, és forró olajos-sós vízbe szaggatva pár perc alatt kifőzzük.

Leszűrjük, összekeverjük a túróval, a tejföllel és a kaporral, és a kisült lazac szeletekkel tálaljuk.

Szerző: feherfalat  2013.03.04. Szólj hozzá!

Címkék: gyors túrós főételek halételek könnyű ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr905107375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása