A múltkori Zöldborsós Bolognait akartam megcsinálni, de elfelejtettem hogy is volt, és egy teljesen másik étel lett belőle. :P

Íme az újabb recept:

  • 1 ek olaj
  • 10 dkg szeletelt sonka - felkockázva
  • hagyma - apróra vágva
  • 5 gerezd fokhagyma - apróra vágva
  • 3 szál répa - felkarikázva
  • 1/2 kg darált pulykahús
  • 1 darabolt paradicsom konzerv
  • 10 dkg teljes kiőrlésű spagetti
  • zöldborsó konzerv - lehet friss is, csak nekem most ez volt itthon
  • 4-5 db gomba - feldarabolva

  Fűszerek:

  • 2 kk pirospaprika, szárított metélőhagyma
  • 1-1 kk oreganobazsalikom, borsikafű
  • 1/2 kk őrölt köménymagbors

A felhevített olajon megpirítom a sonkát, majd megdinsztelem rajta a hagymát, hozzáadom a fokhagymát, majd a répát és a darálthúst is. Megfűszerezem, és 15 percig összefőzöm, majd beleöntöm a paradicsomot is. 5 perc elteltével hozzáadom a spagettit, a borsót, a gombát, valamint egy kis vizet, hogy a tésztát épp hogy ellepje. 15 percig főzöm őket, majd összekeverem és lefedve állni hagyom még egy kicsit.

Nagyon finom ételt kaptam a végén, bár először meglepődtem, hogy miért is nem olyan lett, mint legutóbb. :P
Csak amikor összenéztem a két receptet jöttem rá, hogy ezúttal teljesen mást csináltam. :D

Szerző: feherfalat  2011.12.24. Szólj hozzá!

Címkék: főételek egytálételek hüvelyesek tésztaételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr173492642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása