Túró rudi házilag ;)

A héten elszúrtam a túró készítést, mert ott felejtettem a gázon, pedig csak nagyon lassan szabad felhevíteni, és mire észbe kaptam, ilyen apró, morzsókás szemű túró lett az egészből. :S

Így kitaláltam, hogy csinálok belőle túró rudit! :P

A receptvilagos.jpg

  • 1/2 kg túró
  • 1 ek vanília kivonat
  • 2 ek méz
  • 1 ek zselatin - 0,5 dl forróvízben feloldva
  • 10 dkg étcsoki

Összekeverem a túrót a vaníliával és a mézzel, majd langyosan hozzáadom a feloldott zselatint. Szögletes edényben hagyom megdermedni, majd kis rudacskákra vágom. A két tenyerem között kicsit meghengergetem, és kész is a túró rudi forma. :P
A csokit gőz fölött megolvasztom, és amikor egy kicsit hűlt, de még könnyen kenhető, egy szilikonecsettel megkenem a rudikat. :D

Szerző: feherfalat  2012.01.10. Szólj hozzá!

Címkék: túrós házi édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr743533107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása