Ezt a receptet az egyik nyerskonyhás blogon találtam, és nagyon kíváncsivá tett, milyen lehet az a lencsecsíra krém! :D

Elsőre egy kicsit szokatlan az íze, de minden falattal egyre jobban ízlett! :P
Én nyers brokkolival ettem, igaz, feldobtam egy kis sajttal is, ami már nem igazán nyerskonyha, de nekem még belefér. ;)

A recept:lencse_1.jpg

  • 8 ek lencsecsíra (A lencsét beáztatjuk, majd 3-7 napig csíráztatjuk)
  • 1 marék kesudió
  • 2 ek olívaolaj
  • 1/2 lilahagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 ek Tamari szójaszósz
  • 1 kis fej brokkoli - rózsáira szedve (vagy bármi, amivel mártogatni szeretnénk, pl. kaliforniai paprika, uborka, retek, stb. :)
  • 10 dkg trappista sajt - lereszelve (ez elmaradhat)

  Fűszerek:

  • 1-1 kk pirospaprika, Himaláj
  • 1 babérlevél megőrölve
  • 1/2 mk bors

A brokkoli és a sajt kivételével a hozzávalókat simára daráljuk/turmixoljuk, és a felszeletelt zöldségekkel (és sajttal) tálaljuk.

Szerző: feherfalat  2013.02.08. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges vegetáriánus hüvelyesek Nyerskonyha

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr625052587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása