Már régóta vadászok egy olyan receptre, amit én belga csokitorta néven ismertem, és Hollandiában kóstoltam. :P
Eddig mindhiába próbálgattam a recepteket, egy sem volt olyan.. de most, Szántó Tibi kedvencei között végre megtaláltam, amit kerestem! :D

A recept:csokitorta.jpg

  • 12 dkg étcsokoládé (70% kakaótartalommal)
  • 12 dkg vaj
  • 3 tojás - felverve
  • 5 dkg barna nádcukor
  • 1 kk vanília por
  • 1 csipet Himaláj
  • 1 ek liszt
  • 5 dkg aszalt fekete cseresznye - apróra vágva

A vajat és a csokoládét felolvasztjuk, hozzáadjuk az egyben felvert tojásokat, a cukrot, a sót és a vaníliát, és simára keverjük. A végén keverjük hozzá a lisztet és az aszalt cseresznyét.

Egy sütőpapírral bélelt tortaformába öntjük a masszát, és előmelegített sütőben, 180 fokon 25 percig sütjük.

Szerző: feherfalat  2013.05.08. Szólj hozzá!

Címkék: torta gyors vegetáriánus édességek aszalt gyümölcsös különleges ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr595244681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása