csipkebogyó3.jpgAz utóbbi időben többször is csináltam zsírégető vizet, meg különböző ízesített vizeket, és mindegyiknek nagy sikere volt! :D

Ezúttal egy zacskó szárított csipkebogyót vettem, és az volt ráírva, hogy ha jót akarunk magunknak -, hogy ne illanjon el a C-vitamin tartalma -, ne teát készítsünk belőle, hanem 12 óráig áztassuk. Lehet, hogy Ti ezt mindig is így csináltátok.. nekem eddig eszembe sem jutott! :P

Persze én megint túlléptem az előírt mennyiséget, így már fél óra múlva is kezdett jó színe lenni a víznek.. de aztán kibírtam kb. 4-5 órán keresztül, hogy ne igyak belőle.. :D

Viszont nagyon finom, ajánlom mindnekinek, hogy próbálja ki, ha szeretne egy kis változatosságot! ;)

A recept:

  • 3 ek csipkebogyó
  • 1,5 l víz

Áztassuk a vízbe a csipkebogyót egy éjszakára, vagy az előírt 12 órára, vagy legalábbis minél hosszabb ideig, hogy minél több C vitamin oldódjon ki belőle. ;)

Szerző: feherfalat  2013.09.13. Szólj hozzá!

Címkék: italok vegetáriánus Paleo Nyerskonyha

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr265508019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása