Nagyon jól sikerültek mostanában az édes zabsütik, mind a barackos, mind a málnás, egyik finomabb volt, mint a másik, ezért most összedobtam egy ananászosat is! :D

Isteni lett! ;)

A recept: (16 szelet)ananaszos zabsüti.jpg

  • 3 dl zabpehely - kevés vízbe beáztatva, hogy megpuhuljon
  • 15 dkg mandulaliszt vagy őrölt mandula
  • ananász - én a léprés után visszamaradt rostját használtam fel :P
  • 1/2 ü birsalma befőtt - villával összetörve -, ez el is maradhat, de én fel akartam használni :)
  • 1 ek kardamom
  • 1 marék mazsola
  • 1 marék aszalt vörösáfonya
  • 1 marék goji bogyó
  • 3 marék kesudió
  • tojás
  • 1 ek méz

Sorban összekeverjük a hozzávalókat, és egy sütőpapírral bélelt piteformában, két részletben kisütjük. Egy-egy pitét előmelegített sütőben 180 fokon 30 percig kell sütni.

Nagyon finom és egészséges! ;)

Szerző: feherfalat  2014.08.07. Szólj hozzá!

Címkék: gyors gyümölcsös vegetáriánus zabpelyhes aszalt gyümölcsös különleges ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr16573331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása