Egy gyors ebéd :D

Az ünnepi készülődéssel úgy elment a hétvége, hogy megint teljesen elfelejtettem, mit eszünk hétfőn?! :O

Én nagyon szeretem a tonhalsalátákat, mindenféle zöldséggel, hüvelyesekkel, vagy akár gabonákkal keverve, úgyhogy megint ilyet készítettem.

Azt találtam ki, hogy olyan uncsi a rizs és társai, hogy inkább összekeverem őket, és akkor a tápanyag is változatosabb, mintha csak egyfélét ennénk! ;)

Ime a recept:babos 2k.jpg

  • 1 ek olaj
  • 1/2-1/2 dl basmati rizs, bulgur, árpa és quinoa
  • 1 ek szójaszósz
  • 1 babkonzerv
  • 400 g tonhal (konzerv, vízben eltéve)
  • 1 cékla konzerv - kis kockára vágva

  Fűszerek:

  • 1-1 kk petrezselyem, bazsalikom, szárított metélőhagyma
  • 1/2 kk só 
  • 1/4 kk bors, őrölt köménymag

A gabonákat a felhevített olajon pár perc alatt megpirítom, rászórom a fűszereket, majd felöntöm 4 dl vízzel.
15 perc alatt az egész puhára párolódik. Amikor kihűlt, hozzákeverem a szójaszószt és a leszűrt konzerveket, és már kész is! ;)

Szerző: feherfalat  2011.12.05. Szólj hozzá!

Címkék: saláta gyors főételek hüvelyesek tonhalas

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr493438047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása