Sok szilvát hoztunk a piacról, és mivel a hűtőbe nem fér, csinálni kell belőle valamit! :P

Arra a múltkori palacsintatésztájú barackos-túrósra gondoltam, csak ezúttal szilvából.. milyen kár, hogy a hétvégén a vendégségben hagytam az összes túrót ajándékba.. azóta áldom az eszem, annyi mindenbe pont olyan jó lenne egy kicsi.. na sebaj, már készül a következő adag. ;)
Úgyhogy marad a sima szilvás.. de valamiért a tészta még csak nem is hasonlított az elődjéhez, sokkal inkább az almás pizzához. :O

Pedig olyan sokat nem is variáltam.. :P

Azért így is nagyon finom lett! ;)

A recept:szilvás2.jpg

  • 20 dkg szilva - félbetörve, kimagozva
  • 1 ek fahéj
  • 2 ek méz
  • 20 dkg zabpehely - lisztté őrölve :P (vagy zabliszt)
  • 1/2 kk szódabikarbóna
  • tojássárgája - nekem ez van kimaradva, amióta a párom rákapcsolt a fehérje fogyasztására, de lehet helyette 2 egész tojás is ;)
  • 2 ek méz
  • 1 ek olaj
  • 1 ek fahéj
  • 3 dl zsírmentes tej

A szilvákat egy sütőpapírral kibélelt tortaformába rakosgatom, megszórom fahéjjal és rácsorgatom a mézet. 
A többi hozzávalóból sűrű palacsintatésztát keverek, ráöntöm a szilvára, és a tetejét megszórom még egy kis fahéjjal.
Előmelegített sütőben 200 fokon 20 perc alatt megsütöm. :D

Nagyon finom, és borzasztó egyszerű elkészíteni, én reggeli közben dobtam össze! ;)

Szerző: feherfalat  2012.02.15. Szólj hozzá!

Címkék: gyors gyümölcsös vegetáriánus édességek zabpelyhes

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr244103419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása