Nagyon szeretem a különböző mártogatósokat, nagy kedvencem az avokádókrém, a csicseriborsókrém na meg a padlizsánkrém is, de itt Ausztráliában sok új változatot is felfedeztem, amit korábban nem ismertem. :)

Rengeteg féle van, majd sorban elkészítem mindet -, mert szerintem sokkal finomabb házilag :P -, de most először következzen az olíva krém! ;)

A recept:olivakrem.jpg

  • 10 dkg fekete olívabogyó - kimagozva
  • 1 gerezd fokhagyma - felszeletelve
  • 5 dkg reszelt parmezán sajt
  • 1 érett avokádó - belsejét egy kanállal kikaparjuk

A hozzávalókat belerakjuk egy tumixba, és simára turmixoljuk.

Nagyon finom lett, és jól illik a fűszeres zabszelethez na meg a paradicsomos vastag ropihoz is! ;)

Szerző: feherfalat  2012.08.27. Szólj hozzá!

Címkék: zöldséges gyors vegetáriánus nasik különleges ételek mártogatós (dipek)

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr734730745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása