Gombás-répás tonhal

Úgy ettem volna egy jó kis salátát vacsorára, miután megjöttünk a vendégségből, ahol Túrós Őszibarack levest csináltam, Paprikáscsirkét főztem és Mákosgubát sütöttem ebédre. Ezután a lakoma után még este 7-kor is tele éreztem magam, de egy saláta jól esett volna.

Azonban nem volt itthon salátának való, pontosabban nem mertem a gombát nyersen megenni, de azóta már eszembe jutott, hogy láttam már az ausztrálokat gombát is nyersen enni. :)
Ezek tényleg minden zöldséget összeraknak a salátájukba nyersen, a múltkor a kelkáposztán kerekedett el a szemem. :P
De végülis miért ne? :D Majd legközelebb! ;)

A tegnap esti vacsorát azonban megsütöttem egy kicsit, csak a rend kedvéért! :P

A recept: (1 adag)sali.jpg

  • 1 kk olívaolaj
  • 1 lilahagyma - félkarikára
  • 3 nagyobb gomba - cikkekre vágva
  • 1 répa - felkarikázva
  • 10 dkg cékla konzerv
  • 1 tonhal konzerv

A hagymát, a gombát és a répát pár perc alatt egy kicsit megpirítottam az olajon, majd a céklával és a tonhallal tálaltam! :D

Nagyon gyors, és finom vacsora kerekedett belőle! ;)

Szerző: feherfalat  2012.02.12. Szólj hozzá!

Címkék: reggeli zöldséges gyors könnyű ételek tonhalas

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr894095479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása