Amikor először hallottam ezt a receptet, akkor fanyalogtam rá, hogy az milyen már, de amióta kipróbáltam, nagyon megszerettem! :D

Teljesen más, mintha kennyérrel ennénk a rántottát! :P

A recept: (1 adag)

  • 1 ek olaj
  • 1 szelet teljes kiőrlésű magvas kenyér - felkockázva
  • 2-3 tojás - amennyiből a rántottánkat szeretnénk :P
  • -bors

A keknyérkockákat a felhevített olajon megpirítom, majd ráütöm a tojásokat, megfűszerezem és lassú tűzön, gyors mozdulatokkal rántottát csinálok belőle! :D

Szerintem nagyon fincsi! ;)

Szerző: feherfalat  2012.02.02. Szólj hozzá!

Címkék: reggeli gyors vegetáriánus tojásétel

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfalat.blog.hu/api/trackback/id/tr454047147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása